Minä Parturi-Kampaaja:
Miten ja millä keinolla voisit edistää Parturi-Kampaamon kustannustehokkuutta?
Tehokas markkinointi, yrityksen mainostaminen esim. sosiaalisessa mediassa, mutta muistaa pitää liikettä näkyvillä myös sosialisen median ulkopuolella.
Tuotteet ja lisapalvelut ei ole pahasta.
Tuotteet ja lisapalvelut ei ole pahasta.
Kestävä kehitys alalla:
Hiusalalla kestävä kehitys voisi olla ottaa ekologisempia pesupaikkoja, föönejä, värejä sun muuta.
On myös hyvä, että työntekijät ovat kartalla uusista trendeistä ja muodista, he kehittävät todella paljon.
Kilpailutilanteet:
Kaikki yrityset kilpailevat toisiaan vastaan.
Mainonta on kaiken A ja O.
Yrityksen paikka, ja myös yleinen siisteys on hyvin tärkeää, johon kannattaa siis panostaa.
Hinnat kannattaa katsoa silla tavalla, että ne ovat kannattavia ettei yritys jää häviöolle. Samalla silti seurata muiden yritysten hintoja.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti